torsdag 2. oktober 2008

Dette vil jeg ha...

I morges da jeg åpnet kjøleskapet for å lage matpakker til barna var det IGJEN så fullt og uoversiktlig i kjøleskapet at alt måtte ut før jeg kunne begynne med det jeg egentlig skulle. Jeg er i utgangspunktet ikke helt på høyden klokka sju om morgenen og dette hjalp ikke, for å si det sånn.

Dermed startet dagen med søk etter nye løsninger. Jeg kom da over denne på Electrolux’s Design Lab 2008, der denne løsningen er en av finalistene. I tillegg til at den ser utrolig kuul ut er den fleksibel ved at brukeren selv kan velge hvor mange moduler du til enhver tid trenger.

Løsningen er laget av Stefan Buchberger som er student ved University of Applied Arts, Vienna, Austria. 

Ta gjerne en kikk på resten av finalistene også...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lett gjenkjennelig! Du kommer langt med å kjøpe et brett som tar en hylle og legge all pålegget på brettet...

Legg inn en kommentar